Wpisy    Losowo    Autor    Rejestracja    Zgłoś błąd
RSS blog   RSS komentarze







Autor: Boni
Kiedy: 2012-08-11, sobota
Tagi:  prawałki, hejt
___________________________________
(notka i komentarze są automatycznym importem z Bloxa, w razie rażących błędów proszę o info na boniWYTNIJ@clouds-forge.eu)

(na melodię "W domach z betonu" Martyny Jakubowicz, oczywiście:)

Obudziłem się później niż zwykle
Wstałem z łóżka, w necie było o muzykach
Najpierw wzułem koszulę, potem trochę czytałem
I przez chwilę się czułem jak

 

wtf

 

A było to tak: ogarnęło mnie nagłe i niespodziewane poczucie przemijania sierpniopadowego, i że życie mnie omija i przecieka gdzieś obok. Ale nie, że moje życie czy przemijanie, no co wy, tylko, że może tam w szerokim świecie coś się ciekawego dzieje, a ja tu w dziupli, taki zacofany i wykluczony; na wsi, że weś.

Więc poszedłem, i zaprawdę powiadam wam, ujrzałem, co mnie omija: wynurzenie się spod mułu Byłego Czołowego Muzyka Któremu Odwaliło Na Starość, czyli Kukiz Robi Se Tanią Reklamę; wierszówkę Dawniej Lewicującej Odpowiedzialnej Głowy Rodziny, czyli Orliński Rzuca Gównem Kukiza W Wentylator A Może Wprost Przeciwnie; po czym przejrzałem rozpryski via blip czy via cośtam, czyli na przykład Portale Których Istnienie Warto Wyprzeć z komentatorem którego Główny Problem Z Głową Leży Gdzie Indziej (i z tego portalu niechcący dowiedziałem się też, że Dzieci Nie Powinny Oglądać Tuby Bez Rodziców Bo Potem Erotycznie Przerażone Komentują); tudzież o istnieniu Ludzi Którzy Z Mozołem Budują Swój Brand w setce miejsc sieci, a Co Następne, To Bardziej Zdupne.

I gdzieś tak w okolicach stronki na temat Muzyki O Kobiecej Dominacji Metalicznych Dzwonów Rurowych, zrobiło mi się zdecydowanie jak na obrazku.

Więc zrobimy tak - wy sobie bierzcie w pizdu te całe internety i cieszcie się z tego wszyscy, a ja może jednak zadowolę się badaniem różnic jakości modułów zapłonowych do 27 letnich samochodów, tudzież jakości zakręcania buteleczek z chwastoxem, ok? Albo coś posprzątam może lepiej. I wszystko będzie dobrze.

 

(PS1. Skredytowałbym obrazek, ale sorki, ni chu nie wiem gdzie go kiedyś znalazłem, i jakoś byłem pewien, że się przyda

PS2. Jedyny maciupeńki jasny punkcik prasówki-portalówki, to że dowiedziałem się o nowej płycie Dead Can Dance. Mikroprofit !!11)







2012/08/11 17:35:29
Ja miałem ostatnio dużo bardziej traumatyczne przeżycie sieciowe - wdałem się w dyskusję z jednym gościem na forum, a ten rozwinął zaraz pełne spektrum typowych zachowań mocnego trolla - mnóstwo postów, konfabulacja, pisał raz A a raz nie A, że niby chce mnie zdezorientować, pisał jak to ja nie mogę spać bo myślę co mu odpowiedzieć na jego genialne posty, itd. Niby nic specjalnego, w Usenecie takich było na kopy, ale po czwartym moim poście dotarło do mnie, że przy tym gościu sławetny Expert to okaz zdrowia psychicznego. Mój rozmówca wymagałby natychmiastowej hospitalizacji - na przykład po chwili zaczął sobie z drugiego konta pod innym nickiem gratulować jak to sobie doskonale z tym idiotą (znaczy ze mną) poradził.
I jeszcze sobie uświadomiłem, że dyskutując z tym ewidentnie chorym człowiekiem podbijałem sobie ego. Powiedz mi drogie Bravo #jakterazżyć.


Boni
2012/08/11 18:27:42
@cmoscmos

Fakt, dyskusje trafiają się zdupne, a człowiek robi się na starość miększy niż w czasach usenetu łupanego, i ma się kaca potem. Od pewnego czasu staram się w ogóle mniej dyskutować z dziećmi sieci, co czasem kończy się albo w tym stylu albo, że wypisuję się w ogóle (jak z forum pewnych samochodów nie tak dawno, gdzie czułem się jakbym zapisał się do motoryzacyjnego oddziału Młodzieży Wszechpolskiej skrzyżowanego z przedszkolem, z którego uciekła skokiem przez okno z 30 piętra przedszkolanka, ale przed skokiem zostawiła wychowankom kufereczek stóweczek, żeby mieli za co się bawić i czym mierzyć swoje małe siurki).

Ostatnio to chyba poprawiam tylko bardzo grube błędy techniczne czy fizyczne, no dobra, czasem się pochylam z uczuciem nad wyjątkowo głupimi pomysłami (lokata w AmberGold w kwietniu...), ale staram się w 2-3 postach i żartem, bo jak więcej i serio, to może skończyć się źle, szczególniej dla mojego dobrego samopoczucia, oczywiście.

BTW kiedyś tak se pomyślałem, jak my, stare konie, spaczyliśmy niewinne umysły następnego pokolenia tym całym usenetem i szczególniej sf-f... normalnie dostałem wyrzutów sumienia, jak mogłem to zrobić np. takiemu MRW ;)


2012/08/12 10:00:26
"mrw"

Ale co chcesz od mrw. Trochę odjechany, ale w porównaniu do innych dziecisieci? Owszem, mam do niego pretensję, bo określił moje opowiadania jako "prawicową pornografię".

rebelya.pl/post/2380/memches-co-jest-u-orlinskiego-do-zmonetyzowania

"brutalnie parodiuje enkawudzistów mordujących polskich oficerów"

Doszedłem do tego ustępu (nomen omen) i mi opadło


Boni
2012/08/12 11:53:10
@janekr
"Ale co chcesz od mrw."

Ależ nic. Po prostu kiedyś sobie uświadomiłem, że te 10-15 lat temu na np. sf-f między starymi zblazowanymi skurczybykami jak WO, PWC, MEH, itp., i może też mua, plątały się 15-20 letnie delikatne dzieciaki, no i pewnie je troszkę spaczyło. I czasem się wstydzę.

@rebelya
"Doszedłem do tego ustępu (nomen omen) i mi opadło"

Ja sobie wyobraziłem, co i jak ten gość naprawę myśli i jak widzi świat, jeśli taki bełkot nienawiści, i to zakładając ze dwa przeczytania i wygładzenia, w ramach redakcji, publikuje. No i natychmiast uciekłem z krzykiem do pierwszego z brzegu linka komentarzy ze szpalty po prawej, czyli jak to dzieci sieci na tubie zobaczyły "piekła "tańca"". Thats I call "z deszczu pod rynnę", ale nic to.





Licencja

Ostatnie wpisy:


Ostatnie komentarze:

laisar - Za co mi płacą
Mon, 23 Apr 2018 13:33
@Boni "gówno prawda, że za to się płaciło "zawsze...

Boni - Notka zastępcza
Sun, 22 Apr 2018 22:27
A nie wiem skąd mi się to Duxton wzięło,...

charliebravo - Notka zastępcza
Sun, 22 Apr 2018 10:46
A B-17, "Sally B" jeśli dobrze pamiętam, często stoi...

charliebravo - Notka zastępcza
Sun, 22 Apr 2018 10:44
@Boni Duxton = Duxford + Hendon, przez analogię do...

Boni - Notka zastępcza
Sun, 22 Apr 2018 09:35
Duxton zaliczone, bardzo przyjemnie. B17 nadal sobie...

cmos - Notka zastępcza
Sat, 21 Apr 2018 20:44
@charliebravo "I bardzo chciałbym jeszcze kiedyś do...

charliebravo - Notka zastępcza
Sat, 21 Apr 2018 19:39
@Duxford... O tak. Ja z kolei włóczyłem się po...

Boni - Notka zastępcza
Sat, 21 Apr 2018 16:00
Dotarlismy do Duxford, chyba chce tu zamieszkac....

Boni - Muza (48)
Sat, 21 Apr 2018 01:06
Moim skromnym zdaniem, wrażliwość na skomplikowanie,...

zz_top - Muza (48)
Fri, 20 Apr 2018 08:52
W ucho wpada, tekst fajny, ale macki mi opadają, gdy...


Rollka:

Blog de Bart
Ceàrdach
Co lepsze kawałki
Ekskursje w dyskursie
Inżynieria Wszechświetności
Nameste blog
Ogólna teoria
pattern recognition
Polska-NRD-Niemcy-Świat
snafu
Teklak
Utilitymon
Wrzutnia nocna

Inne:

inSitu - pudełko z obrazkami
Szrot nasz codzienny
EVA prawdé ci powié
PolitMap



Valid HTML 4.01 Strict

Valid CSS

powered by PHP


Engine: Anvil 0.87   BS 2012-2017